שְׁאֵלָה הסניקרס שלך חדשות?
תשובהחנות הסניקרס שלנו מוכרת רק 100% פריטים חדשים ואותנטיים. כל הסחורה שלנו היא 100% אותנטית, מובטחת.
שְׁאֵלָה איך אני יודע אם הפריטים אותנטיים?
תשובהכל הסחורה של סניקרס היא 100% אותנטית, מובטחת. צוות המומחים שלנו מעביר כל פריט למערכת אימות של 10 נקודות כדי להבטיח את הלגיטימיות שלו.
שְׁאֵלָה איך אתה קובע את המחירים של המוצרים שלך?
תשובההסניקרס שלנו כולן מורשות על ידי מפעל אדידס/נייקי. אנחנו במחירים נמוכים מאוד למכירה, 100% אותנטי. זה בהחלט ה-YEEZY שאתה מחפש.
שְׁאֵלָה האם אתה שולח בינלאומי?
תשובהאנו שולחים נעלי ספורט לרוב המדינות ברחבי העולם. אם אינך רואה את המדינה שלך ברשימה, למרבה הצער איננו מציעים משלוח בשלב זה.
שְׁאֵלָה האם אני אחראי למסים ומסים אם אני רוכש מחו``ל?
תשובהכל החובות והמסים הבינלאומיים הם באחריותנו.
שְׁאֵלָה מתי ההזמנה שלי תישלח?
תשובההזמנות עשויות להימשך עד 5 ימים עבור הזמנות מקומיות בארה"ב ו-6~9 ימים עבור הגעת הזמנות בינלאומיות. ייתכן שיידרש זמן נוסף בתקופות קידום מכירות וחגים. אנו שולחים הזמנות בימים שני עד שבת, למעט החגים הבאים בארה"ב:
– חג הפסחא
– יום הזיכרון
– יום העצמאות
– חג העבודה
– חג ההודיה
– ערב חג המולד
– יום חג המולד
– ערב השנה החדשה
– יום השנה החדשה
שְׁאֵלָה כמה זמן אורכות אפשרויות המשלוח השונות?
תשובההזמנות עשויות להימשך עד 5 ימים עבור הזמנות מקומיות בארה"ב ו-6~9 ימים עבור הגעת הזמנות בינלאומיות.

זמני הטיפול במכס ישתנו ממדינה למדינה.

שְׁאֵלָה כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?
תשובהלאחר שההזמנה שלך תישלח, תקבל מייל הכולל מספר מעקב עבור המשלוח. אתה יכול גם להזין את מספר מזהה ההזמנה מהמייל לאישור ההזמנה שלך כאן. אם יצרת חשבון, תוכל לעבור אל החשבון שלי ולבחור בהזמנות שלי כדי להציג את ההזמנות הנוכחיות שלך.

כיצד אוכל לעקוב אחר ההזמנה שלי?

שְׁאֵלָה האם אני יכול לשנות את ההזמנה שלי?
תשובהאנא צור קשר, אם הנעליים כבר נשלחו, לא נוכל לשנות זאת.
שְׁאֵלָה איך אני מחזיר את הרכישה שלי?
תשובהמדיניות ההחזרות שלנו היא כדלקמן:

– יש להגיש בקשות החזרה תוך 30 יום לאחר מסירת הפריט.

– הלקוחות אחראים למשלוח חוזר. להגנתך, אנו ממליצים להשתמש בספק המספק מידע מעקב.

– הפריטים חייבים להיות לא שחוקים ובמצב המקורי שהתקבל. הקופסה חייבת להיות גם במצב זהה לזה שהתקבלה. אין להשתמש בקופסאות נעליים כקופסת האריזה.

– הזמנות מכירה סופיות אינן זכאיות להחזרה. המכירה הסופית כוללת פריטים שנרכשו במהלך תקופת קידום מכירות; הזמנות בינלאומיות; ופריטים שנרכשו במיקום הקמעונאי שלנו.

שְׁאֵלָה כתוב שההזמנה שלי נמסרה אבל לא קיבלתי אותה. מה עלי לעשות?
תשובהנא לשלוח דוא"ל לצוות קשרי הלקוחות שלנו(צור קשר)עם שורת הנושא "סדר חסר". אנו נעבוד עם ספק המשלוח כדי לאתר את החבילה שלך. אם לא נצליח לאתר את החבילה, נפתח תביעה לבדיקת הנושא. המתן 3-4 שבועות עד להשלמת התביעה. אנו ניצור איתך קשר ברגע שיהיה לנו עדכון על מצב החבילה שלך.